fredag 17 december 2010

Räven.

I morgon och på söndag kommer jag att jobba mina sista dagar på mitt jobb. Sedan är det slut. Då blir det ut med det gamla och in med det nya. Jag tar faktiskt examen i januari (om allt går som jag vill) och känner att det är dags för något nytt.
Nu skulle jag kunna bli vad som helst! Gud så spännande. Jag skulle kunna bli en RÄV!
Tjoho! Jag är en räv i skogen. Och jag är så glad! Tralalalaaaa.
Nej, okej. Jag kanske inte kan bli en räv. Jag tog mest upp det för att få en ursäkt att använda mig av min räv-bild som jag ritade för någon dag sedan. Men nu när jag tänker på det så vore det ju faktiskt rent sagolikt fantastiskt att bli en räv! Springa runt i skogen och se mysig ut, det vore sannerligen något! Nu kan jag inte sluta tänka på det. Jag vill verkligen bli en räv. Jag undrar hur jag ska gå till väga...

Jag, om jag skulle lyckas bli en räv.

1 kommentar:

  1. Hej Caroline, tack för din kommentar på min blogg.
    Ja då är det nog på min avdelning du sökt, lycka till!
    Det är ett speciellt och intressant jobb på många sätt.

    Ps. fin räv ds.

    SvaraRadera